Table Drum for Iphone & Ipad

Cok uzun zaman oldu yazmayali…

Bir kac gun once kesfettigim harika bir apple uygulamasindan bahsederken, ayni zamanda da ilk kez WordPress for Iphone uygulamasini denemek istiyorum.

Lise yillarimda benim ve cevremde ki bir cok arkadisimin en buyuk zeklerinden biriydi kalemleri baget yapip en sevdigimiz sarkilarin davul ritimlerini okul siralarinda inletmek. Az kalem parcalamadim Metallica – One ataklarini sirama vururken. Iste bu uygulama tam da bununla ilgili 😉

Table Drum sanal gerceklik (Augmented Reality) uygulamalarinin son orneklerimden bir tanesi. Mevcut uygulamalar daha cok gorsel acidan AR uygulamalarini ele alirken, Dohi Sweden AB firmasi farkli bir boyuttan yaklasmis. SES!

Asagida ki resimde gordugunuz ekranda davullar ve ziller olarak 4 ayri ses var. Sectiginiz sese gercek sesler atayabiliyorsunuz. Mesela crashi sectiniz ve kalemle kahve fincaniniza vurdugunuzda cikan sesi crash ile eslestirdiniz. Siz fincaniniza her vurusunuzda senkronize olarak Crash’in sesini alabiliyorsunuz. Diger sesler icinde ayarlari yaptiktan sonra gerisi sizin yeteneklerinize kaliyor.

Son gunlerde bana cok hos vakit geciren bu uygulamayi paylasmayi cok istiyordum. Asagida ekran goruntulerini bulabilir, iphone veya ipadiniz varsa app store’dan aratip indirebilirsiniz. Ucretide cok fahis degil 1,99$

20110811-182754.jpg

20110811-182826.jpg

Leave a comment